vrijdag 5 april 2013

Kom je ook?


Het is leuk hier!

Waar? Nou in Rijswijk (5-6-7 april 2013)    :-)
(nu ben ik wel even thuis hoor, 's avonds, ik laat de katjes natuurlijk geen 3 dagen aan hun lot over)



We hebben een mooie stand voor jullie opgebouwd. De Kid's Parade quilt hangt :-)
(en ondanks dat deze foto anders doet vermoeden is onze stand niet de nooduitgang :-)   )

De top waar ik gisteren over schreef is niet afgekomen, ik was best moe en omdat ik vanochtend ongehoord vroeg op moest (voor mijn doen), wilde ik het ook niet te laat maken.

Dit is dus de helft van de quilttop volgens het patroon (plus de middelste strook, dus net íetsje over de helft, LOL de twee setjes van 3 banen herhalen zich aan de linkerkant), maar nu ik hem zo zie zit ik alweer te broeden om hem groter te maken... Leuk hè? En lekker makkelijk, want het is een stof met die gekleurde banen erop geprint, er zit dus in een verticale baan maar 1 naadje! (immers de kleuren verspringen steeds)

Rechts naast de regenboog-quilt-top het muurtje met alle 'snoepjes' pakketjes. Ik heb van een aantal kleuren gezellige bundeltjes gemaakt van de MOD Stash pakketjes. Al met al een heerlijk vrolijk wandje, ach dat is de hele stand natuurlijk, als je het goed bekijkt :-)

Verder hebben we als specials mee:
  • hittebestendige vulling (voor oa. pannelappen)
  • hittereflecterende stof (van dat zilverachtige) voor op je strijkplank, of om een strijkmatje of strijkbout-tasje van te maken
  • Iron-on vinyl, maak van elke stof die je maar wilt een geplastificeerde uitvoering (één- of tweezijdig)
  • ultra dunne plakvlies van Heat 'n bond, de 'featherlite' kwaliteit, maakt je werk niet hard, dus je kunt indien gewenst een aantal laagjes overlappend verwerken.
  • hele grote snijmatten
  • en nog veel meer leuks....

Kom je ook? Gezellig!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

5 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Je stalletje ziet er gezellig uit. Helaas kom ik dus niet. De groetjes aan Riet.

katrien zei

Ik wil wel eens komen maar jammer dat het zo ver is voor ons.

Anoniem zei

Het ziet er geweldig uit! Prachtige stand. En wat een vrolijke kleuren. En die regenboogquilt vind ik ook super. Het is dat ik geen tijd heb dit weekend, anders had je me bij dezen verleid tot een tripje naar Rijswijk :-)

Veel plezier verder!

Groetjes,
Astrid

Miranda zei

Ik was duidelijk niet de enige die geweldig geslaagd was bij de koopjes tafel! Enne bedankt voor de goed service Merel...die quilt in wording op je laatste foto is me helemaal niet opgevallen! Jouw FQ zijn tenminste de echte formaat...helaas merk ook ik dat er andere zijn die kleinere lappen ervoor verkochten...daar kom ik dus niet meer... En ik vind hem TOP!!! Lijkt me geweldig om daar een tweepersoonsquilt van te maken...hoe fleurig is dat niet...riekt naar lente! Fijn weekend. Groetjes

Anoniem zei

Ah shit, dat van die buttons is me helemaal ontgaan, ik zag ze wel over jouw boezem hangen, maar dat je ze verkocht.... nou ja zeg. Enige quilt in wording, daar word je vrolijk van!