donderdag 21 maart 2013

Over vlaggetjes voor Oranje


Heeee, wat hangt daar nu?

Een vlaggetjesvaandel!

Elly is, meteen nadat ze het schattige kroontjesstofje zag, creatief aan de gang gegaan en heeft dit enige quiltje voor de winkel gemaakt! Leuk hè! Ik ben er heel blij mee dat ik, vanaf deze plek, een gevel op de route van het k(r)oningsgezelschap, met dit vaandel kan 'zwaaien' :-)


Wil je er ook een maken? Dat kan, pakketjes met patroonbeschrijving zijn in de maak!


Nu ik je toch spreek, kan ik meteen even melden dat de serie Ta Dot van Michael Miller weer is aangevuld met een aantal nieuwe kleuren!

Jummie! Wil je een stukje van allemaal? Tuurlijk, snap ik toch, gewoon even een mailtje  sturen :-)
(haal a.u.b. even de spatie uit het emailadres voor je m verstuurd?!)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: