donderdag 21 februari 2013

Over Stofjes kopen op Bali


Ik wist niet wat ik zag. (vanuit de winkel richting de ingang genomen)

Dit is een stoffenwinkel op Bali in Kuta. De naam is Alta Moda. Het is een enorme winkel, dat is je eerste gedachte als je binnenkomt. En dan blijkt dat er 4 (!) verdiepingen zijn!


Overal waar je kijkt staan stoffen, de kasten zijn 3 stofplanken hoog, en de vloeren zijn vol! Sommige doorgangen zijn geheel gestremd. Oh hoe netjes is het dan bij mij in de winkel :-)


Naar de volgende verdieping gaan kon wel met de lift (!) hoor, maar dan hadden we dit gemist. Zowel het uitzicht als de keuzes, LOL


Dit is de laatste verdieping, het ondergeschoven kindje, zeg maar. Ik had het gevoel dat ik in de opslag terecht was gekomen, maar we mochten hier gewoon kijken, de verkoper liep (de hele tijd) met ons mee!


Over deze stapel moest ik letterlijk heen klimmen om in het andere gangpad te komen! Wat een belevenis.

Heb ik er ook wat gekocht? Ja hoor, naast héél veel polyester stoffen en gekke glim- en borduurstoffen, hadden ze ook katoen en linnen, waar ik wat stukjes van meenam....

Maar toch kon ik beter slagen aan de overkant:

Het stoffenfeest was nog niet voorbij, ondanks de bijna onmogelijke maar toch op de loer liggende overkill, LOL


Dit is een Sarong-winkel, maar eigenlijk een groothandeltje voor de marktverkopers. Gelukkig mocht ik toch kijken (en kopen).


Een echte (nette) sarong winkel is dit, om het verhaaltje grappig te houden: hier kocht ik niets...


genieten...


en nog meer genieten! Voor mij dan, mijn Lief had het vrij gauw gezien en vluchtte naar een terrasje, LOL


Dit is de foto van mijn buit,voorop een schandalige stapel sarongs, en rechts de linnen en katoenen kledingstoffen. En nog wat koffie voor mijn broer en thee en kruiden en frutseltjes voor mij.

Vergeten jullie ondertussen de SALE niet, het is al gezellig druk geweest, de afgelopen twee dagen, maar we vullen aan waar nodig/mogelijk!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

5 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een pracht Merel! geniet!

Anoniem zei

Wow dat is daar genieten en daar is jouw winkeltje inderdaad heilig bij, alsof het zo een bende bij je is. Alles is in het zicht goed geordend, dus niet zo negatief over je zelf.
geniet van de buit.
knuf Elly

Anoniem zei

One word: meuk!

Anoniem zei

GEWELDIG! Je krijgt zo'n overload dat het moeilijk kiezen is.

Anoniem zei

GEWELDIG! Je krijgt zo'n overload dat het moeilijk kiezen is.