zondag 3 februari 2013

Over gebakken aardappeltjes



LET OP: wegens vakantie is de winkel gesloten op de volgende dagen:
28 en 29 januari 2013 én 2 tot en met 11 februari 2013




Lekker uit de oven, aardappels insnijden, ongeveer 3-4 mm dik, net niet helemaal door en door, olie erover sprenkelen, en spek tussen de laagjes steken voor de liefhebber (ik niet, maar mijn lief wel) en minimaal 45 minuten in de oven!  Ik heb het 2x gemaakt de ene keer waren ze echt heel lekker, de andere keer te kort in de oven en niet gaar. Daarna leken ze niet gaar meer te krijgen! dus vooral niet te kort in de oven :-)

Verder is vorige week de tientjesclub weer de deur uit gegaan, lekker genieten van wat voor leuk we in de winkel hebben!

zoals bijvoorbeeld deze:

Jummie, vrolijkheid van Laurel Burch

of deze:

Modern Quilt van Robert Kaufman, leuk voor een achterkant, een moderne cheaterscloth. Maar ik heb een ander ideetje, dat laat ik binnenkort wel zien ;-)

en wat te denken van de nieuwe serie van Laurie Wisbrun:
 
ook van Robert Kaufman. Helemaal gaaf toch? Ik zie meteen een aantal vrolijke tuinstoelkussens voor me...

Nou nog eentje dan, deze zat niet in de tientjesclub:

dat kan natuurlijk ook niet, want deze stof verandert over de breedte van de stof, eerst heb je die lieve kleine bloemetjes, en dan krijg je daar zo'n mooie rand bij. Zomerrokje roept deze stof heel hard! Maar ook leuk om in een quilt de bloemetjes in het patchwork te verwerken en dan de rand er langs te maken. Dan past het qua kleur perfect bij elkaar :-)

Groetjes,


 Merel

www.birdblocks.com

LET OP: wegens vakantie is de winkel gesloten op de volgende dagen:
28 en 29 januari 2013 én 2 tot en met 11 februari 2013

Geen opmerkingen: