maandag 7 januari 2013

Wat ik nou tegen kwam, strokenquilt

Op deze site vind ik heel veel dingen leuk! Lekkere frisse kleuren worden er gebruikt, ik word er helemaal blij van.

Neem nu deze, een heel simpel ontwerp, maar leuk!

Rainbow Strip and Flip Quilt Tutorial
Gauw nog een baby quiltje maken? Een kadootje voor iemand. Dit is zo gedaan, en met de juiste (voor iedereen eigen) combinaties een heel leuk effect.

Ik heb nu al zin om eraan te beginnen, maar helaas, ik ben nog steeds ondergedompeld in de wereld van Harry Potter (nog een half boek, dan is het over!) en had al andere quiltplannen! Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van ons volgende blok van de maand! Wat ik nog heel even niet laat zien.

Dit keer wordt het er een waar je je voor moet inschrijven, met stofpakketjes erbij! Helemaal in het teken van ons 10 jarig bestaan dit jaar :-) Met als thema natuurlijk feestvogeltjes. Binnenkort meer!


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: