woensdag 19 december 2012

Over pietjes precies



Zo is ie nu geworden, met het nieuwe hoekje onderin, en je mag me een pietertje-precies vinden of niet, maar ik vind het echt een groot verschil :-)

Als je heel goed kijkt zie je ook een beetje van het quiltwerk waar ik mee bezig ben. Dat laat ik nog we leven beter zien als ik wat verder ben en het een en ander aan draadjes heb weggestoken! Ik moet namelijk heel vaak middenin starten, dus ik mag lekker veel draadjes wegwerken, maar dat geeft niet, het is het waard :-)

Dit is de top met het rode hoekje bij de boom links onderin.


Verder vroeg ik me af: wie is er jarig, of heeft net z'n birthday gehad?

... want dit staat ineens even verderop op de stoep!


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

4 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Zeg Pietje, nu je het zegt en toont over dat verkeerde stofje in dat hoekje ... valt mij bij het hoekje bij boompje rechts onderaan ook wat op ....
Weet je al wie er jarig was?

Anoniem zei

Hi Merel, wat is ie mooi en wederom prachtige stofjes!
Wie weet voelt iedereen zich wel een beetje jarig als ie deze stoeptegel tegen komt.
Groetjes Adri.

Birdblocks zei

@ Yvonne: ja, die had ik heus oo kwel gespot, maar bij dat hoekje vond ik het minder opvallend ,en had ik besloten dat ik het liet zitten. Ik begin er een beetje spijt van te krijgen...
Groetjes, Merel

Charlotte zei

Alleen jammer als je zo Pieter-tje-Precies bent, dat je de lijntjes van het stofje niet netjes in elkaar hebt laten overlopen.

Zegt een echte PietLut lees PietLot.