woensdag 21 november 2012

Over Oranje

Het voelt alweer zooooo lang geleden dat ik op het Belgisch Quiltweekend was! Terwijl het nog maar 8 weekjes geleden is.

Ik maakte er deze blokken in een sneltreinvaart, ze werden met dezelfde sneltreinvaart opgestapeld en ingepakt. Niet slim, want om ze een beetje mooi te verdelen heb ik wat ruimte nodig om ze uit te leggen, ruimte die ik thuis niet heb....
Had ik nou maar meteen in Belgiƫ een layout gemaakt, want daar hebben we wel ruimte genoeg in de eetzaal, maar nee, zo slim was ik niet.

Nu dan toch eindelijk! (de vloer van mijn schoonouders even misbruikt). Ik zie op de foto dat ik niet alle blokjes de 'juiste' richting in heb gelegd, maar de kleurverdeling is zo wel naar mijn zin.


5 mooie stapels gemaakt en ik kan aan de gang om ze tot een top te naaien. Of zal ik hem toch maar 6x7 blokken maken in plaats van 5x9. Dan heb ik er wel een paar over. Uhoh, kan ik weer over-nieuw-beginnen...

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Marina Fluit zei

Ik zou NIET voor 5x9 gaan, tenzij het ergens op moet passen wat die maat heeft. Maar ja, wie ben ik? Succes met bedenken! Hoe is het met je kerstsofjes gegaan afgelopen weekeinde?
Groetjes
Marina Fluit