dinsdag 27 november 2012

Over meer MOD Quilts

Deel twee van de slideshow van de Modern Quilts tentoonstelling in Houston is online!


Click to play this Smilebox slideshow
Het zou kunnen dat de afbeelding wel doorlinkt, maar ik weet het niet zeker ;-)

Ook heb ik de mute-knop (=geluid uit; linksonder) gevonden, gezellig hoor, zo'n muziekje, maar die herhaling daar word ik zelf een beetje wiebelig van, LOL.

Ik vind ze zelf eigenlijk allemaal erg mooi, en er zitten best een aantal WIMmen bij (Wil-Ik-Maken), maar de Refracted Sunset (ergens in het begin meteen) .... OH..... het is dat ik ga bridgen, want anders was ik vanavond al begonnen :-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Shirley zei

Wat laat je allemaal mooie dingen zien, van zalige bagelrecept (oei, ik groei) naar kersterige quilt en kaarten, morgen kijk ik naar de Houston foto's, zonder geluid, want ik krijg moordneigingen van achtergrondmuziekjes..

MarjavdN zei

Oh, je hebt gelijk, die refractted sunset is leuk!