vrijdag 31 augustus 2012

Over SALE en quilten

Heb ik jullie al verteld dat vanaf volgende week (4 september 2012) de grote SALE begint, we moeten ruimte maken voor de nieuwe dingen, dus grijp de kans om stofjes voor kleine prijzen te scoren! Heb je een achterkant of een groot stuk nodig? Dit is het moment!

Voor de BB-Bee gangers die morgen komen is er alvast de pré-SALE, want ik wil natuurlijk geen gemopper van, ja maar ik ben er nú.... Dus morgen in de voorselectie, maar dan nog zonder de SALE bordjes in het raam :-)



Wat is er in de aanbieding? Nou kijk maar op de foto! Alles wat daar tegen de achterwand staat en ligt (hoewel ik mijn printertje en telefoon wel graag wil houden hoor). De quilts die hangen, dus die zijn uitgesloten, LOL.

Wacht ik zoem even in...


Deze stoffen gaan nu voor de helft van de prijs de deur uit, maar wel met een afname van halve of hele meters. Als je nog een Fat Quarter in het mandje vind dan is die ook voor de helft van de prijs.


En om eens iets anders te laten zien van de Dromen van Ierland quilt een stukje achterkant :-)
Zo lijkt het al heel wat hè! Ik heb nu 6 vakken helemaal af, van de 24 (en dan heb ik die hoekjes langs de rand niet meegeteld). 4 van de vakken krijgen een speciale invulling, dus als ik er nog 4 doe ben ik op de helft. Zo schiet het al aardig op, maar ja dat is natuurlijk creatief tellen, LOL.


Ik had nog een trucje bedacht voor mezelf, want als je zo bezig bent met één zo'n vak dan weet je niet meer precies waar je nou straks heen moet. Als je goed kijkt (het is nogal vaag op de foto) heb ik een pijltje met blauwe-wateruitwasbare stift gezet waar ik ná deze bloem heen moet om de volgende te maken.
Het gaat nog steeds lekker, het enige jammere is dat ik even niks anders quilterigs mag doen van mezelf... Helaas zijn de avonden doordeweeks al snel volgepland met andere dingen, dus het schiet me niet genoeg op, maar ik hoop in het weekend wat meer te kunnen doen...

Groetjes,


Merel

 www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Shirley zei

Oh wow wat een leuk doorquiltmotief! En smullen van die uitverkoop!

Yvonne aka sommeke zei

Goeie tip, dat vermijd verloren lopen! ;-)
Mooi quiltmotief!