maandag 5 december 2011

Over Daphnes monsters en een bezoekje van de Sint

Een paar dagen geleden kreeg ik ineens een berichtje van mijn schoonzus: Sinterklaas had een pakje bij hen achtergelaten, voor mij :-) Dus ben ik gauw dit weekend even langs gegaan. Nou de Sint kent me goed, hij weet dat ik van bakken houd (het wordt weer eens tijd) en ohoh, hij is ook op de hoogte voor mijn liefde voor chocolade, jummie:
Een mooie (rode) bakvorm en chocolate for two, dank je wel Sinterklaasje, ik ben er erg blij mee!

Nu was dat natuurlijk ook meteen een mooie gelegenheid om het Monsterquiltje voor Daphne mee te nemen. Kijk eens hoe fier ze erop is :-)


En oh, wat groeit ze toch hard! Elke keer als ik haar zie is ze weer enorm veranderd, zo leuk om te zien.

Dat was nog niet alles, want vorige week kwam Anke ook al met zoiets leuks langs:
Ik vind het zo leuk om die oude tijdschriften te zien. Deze twee zijn ouder dan ik! Heerlijk om door te bladeren. Ook jij bedankt, Anke :-)


Groetjes,


Merel

5 opmerkingen:

Shirley zei

Oeh dat roept om een taartje, zo'n leuke vorm! Jammie lekkere chocolademelkstokjes.

Shirley zei

En vergeet ij nog complimentt e geven over de quilt voor Daphne, ze kleurt er mooi bij

Johanna Zweden zei

Mooi je quiltje en ze ligt er als een foto model bij
Groetjes Joke

inge zei

wat lief van de sint!

A3jana zei

oh, Merel! dat ene blad van Handwerken! Daarvan heb ik dus het vloerkleed en de sprei voor mijn dochter gemaakt in kruissteek op smyrnagaas voor het vloerkleed en op Aïdastof voor het sprei! Laatst had ik het nog in mijn handen en dacht : jee, toen deed ik dus ook al grote projekten! jaren 1977/78 denk ik?!Wat leuk dat jij dat blad hebt!