woensdag 23 november 2011

Over het voederen van de kast

You've got to feed the cupboard.... Zei een Engelse klant over haar aanschaf. Oftewel: "Je moet wel zo nu en dan de kast voederen!" Ik vond 'm goed gevonden :-)

Zelf voeder ik ook een kast, maar dan die met de OnderhandenWerkjes (of Works In Progress), ik kon het niet laten om met de serie die ik laatst liet zien even gauw iets te maken:

Bij deze strookjes nog drie effen stoffen uitgezocht om de blokjes vierkant te maken.

Het ergste is nog dat toen ik zo ver was:

... ik hem eigenlijk toch een beetje te klein vond,  zodat ik hem toch maar 2x zo groot ga maken, dus er moeten nog 6 blokjes bij! Ach, zo gepiept de strookjes zijn alweer gesneden, maar toch.... weer een werkje erbij :-)



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

6 opmerkingen:

Annemieke zei

Nu de quilt 2 x zo groot wordt, krijgt ie ook een andere bestemming?
Lekkere frisse, felle kleurtjes!

Groetjes!

Anita A zei

Wat een lekkere vrolijke/felle kleuren !!

Else zei

Nee, das een hele goeie die moet ik echt onthouden!! (lol) Leuke quilt to be. Fijne avond, knuffel Else

inge zei

dat excuus ga ik ook nog gebruiken ;-)

Johanna Zweden zei

O wat een leuk quilt word dat, iets voor mijn goed doelen quilts
Groetjes Joke

Shirley zei

lekkere vrolijke quilt gaat dat weer worden, en de kast voeren, mmmm, we doen ons best.