zaterdag 5 november 2011

Over brood en verleiding


Laat ik beginnen met deze verleiding... Net binnen, jummie kleurtjes voor de herfst, of Indian summer, het is nog even lekker, precies het juiste weer voor deze kleurtjes!

En dan... Ik kwam weer eens een broodrecept tegen online, oh, inspiratie.

Eindelijk heb ik weer eens zin in bakken, zou dat iets zijn waar ik alleen zin in heb als het wat kouder wordt, of zou het zijn omdat het leuk is om iemand anders te eten te kunnen geven? Oh, en het ruikt zo lekker, dat was ik bijna vergeten, hoe had ik dat nou kunnen vergeten...

Nu ja en ik ga een man verleiden en hoe kan je dat nou beter doen dan met eten, immers de liefde van een man gaat door de maag :-)



Wat denk je, zou het lukken? Fougasse met zonnepitten, jummie. Voor de verleiding zet ik voor de zekerheid ook nog wat zwart kant in ;-) werkt het ene niet, dan moet ik maar terugvallen op het andere, LOL.
En ik heb zelfs nog een geheim wapen achter de hand (and a good one, al zeg ik het zelf), maar dat vertel ik nog wel, want er moet natuurlijk wel een verrassing overblijven.


Wish me luck, and I might get lucky :-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

12 opmerkingen:

Shirley zei

olala, zowel de lapjes als het broodje zien er verleidelijk uit!

inge zei

daar zal hij niet aan kunnen weerstaan ;-)

Else zei

Dat moet lukken met die heerlijke broodjes (lol) fijn weekend, knuffel Else

Anoniem zei

Hi Merel,
een waarheid als een koe; de liefde van de man gaat door de maag!!!Zeker weten, dus wens ik je heeeel veeeeel succes,maar dat gaat wel lukken met die overheerlijke broodjes.En dan die stofjes ooohhhh die moet je gewoon in je kast hebben liggen!!
Wens je een fijn zonnig weekend en tot ziens.
Adri.

Birgit zei

lucky you

Josephine zei

Je gaat hem met die stofjes verleiden? Of, nee, niet doen, leg weg die knuppel!! 'twas weer gezellig vanmiddag! Hoe komen wij toch binnen 5 minuten op het onderwerp "apenliefde" terecht?

Ieke78 zei

Have fun!

Pieter zei

Indian summer is toch ergens in oktober?

En een beetje man laat zich niet verleiden door wat brood en koekjes....

Anoniem zei

Koekjes???? Die kom ik deze blog niet tegen?
Wat verder in te vullen.... Taart,IJs????

Gr Lot.

Birdblocks zei

@ Josephine: het is een gave :-)

@ Pieter: busted! LOL

inge zei

Pieter toch ! ;-)

Anoniem zei

En? is 't gelukt?
Hoeveel wapens heb je moeten inzetten? LOL