zaterdag 1 oktober 2011

Handig

Soms kom je bij de groothandel van die dingen tegen waarvan je denkt....
Goh, OK, nou het zal wel handig zijn. Of niet. Soms besluit je om het uit te proberen, soms niet.
Dit ding wilde ik wel eens uitproberen.


Het snijdt de draadjes tussen genaaide stukjes door, of eindjes draad, dat kan natuurlijk ook.


Je ziet dat ik hier een leader/ender van een genaaide strook af snijd, handig! Ja echt, ik vind het super. Het is even wennen om hem te gebruiken, want je grijpt automatisch naar je schaar, maar daar komt dan meteen de reden waarom ik het echt handig vind....
Ik ben mijn schaar altijd kwijt, dan ligt ie links, dan ligt ie rechts en niets helpt, ik begin met zowel links als rechts een schaar te leggen, maar ze blijven verplaatsen.

Dit ding blijft gewoon staan, want je hoeft hem niet op te pakken om te gebruiken :-)

Wil je er ook één? Email me een bestelling, maar ik heb ze nog niet in huis, dit exemplaar was de tester, ik wilde eerst eens zien of ik er wel wat in zag, dus het kan even duren voordat ik ze in voorraad heb!


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Ze vinden ook overal wat op hé
Kom het wel eens bekijken volgende maand, of het echt wel zo handig is (lol)
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

IngridR zei

Tja, het ziet er wel handig uit.
Ik heb eigenlijk altijd de schaar naast de machine liggen.