zaterdag 11 juni 2011

Pirates, Oh Johnny...


Vanochtend stond ik een leuk stofje te snijden, dat wilde ik jullie even niet onthouden. Mocht je het je afvragen, dit is de enige stof die ik heb met 'skullies' (de meest vreemde vragen krijg ik af en toe, ...voordat ik snapte dat deze Nederlandse klant skulls oftewel schedels bedoelde...)

En toen kwam Johnny (Depp) ook ineens voorbij in mijn hoofd (ja, hij stond op de krant hoor, dat je niet denkt...). Oh, toch maar eens aan George (de baas van Makower, de producent van deze stof) vragen of ie ook niet eens een piratenserie voor volwassenen (ahum, hoe bedoel je volwassen) kan ontwerpen! Want wie wil er nou niet onder Johnny slapen, LOL

Ik zal toch weer eens naar de bios moeten, LOL.
Is het een eng verhaal?
Maakt het uit? Ik let toch maar op 1 ding, ha ha.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wel achter loop op de Pirates of the Caribbean films, er ligt geloof ik nog wel een ongezien DVDtje, maar ik neem er gewoonweg geen tijd voor om DVDs te kijken, erg hè. Ik zit gewoon liever achter de naaimachine dan achter de TV, en ik denk voortdurend, ach dat kan ik altijd nog doen, een DVDtje kijken, als ik ziek ben ofzo. Heb jij dat nou ook?

En, hoe ver ben ben ik gekomen met het quiltje, vraag je je af? Nou ik heb wel wát gedaan, maar tsja, dit...


... moest ook weer eens gebeuren, het is immers weer zomerschoenenweer ;-)


Dus je ziet: hij is nog niet af, maar wel gestikt, opengeperst (foto) en omgeslagen. Ik heb de andere kant zelfs al geplakt met de sewline uitwasbare lijmstift, ideaal, nu kan ik hem zonder problemen (en spelden) tegenzomen! Hij ziet er al helemaal af uit (maar ik laat hem lekker nog niet zien, want anders heb ik straks niets nieuws meer te laten zien als ie wel echt af is!) Binnenkort meer :-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: