maandag 7 februari 2011

De Zee

Gisteren ben ik naar zee geweest met mijn ouders. Even heerlijk uitwaaien met stormachtig weer! 


Haren wapperen voor de lens :-)

Wie weet waar we waren?

En we waren de enigen niet, het leek de kalverstraat wel, zwart van de mensen!


Ik had thuis bedacht dat ik wel even met mijn blote voeten door het water wilde waden. Maar dat heb ik toch maar niet gedaan, je ziet, ik heb zelfs mijn handschoenen aan! Brrr, het was veel kouder dan we hadden verwacht, maar wel even lekker. Daarna in het dorp nog lekker een mosterdsoepje gegeten, mmm!

Vandaag allerlei dingetjes gedaan die nou eenmaal moeten, om van het HH maar te zwijgen en straks mag ik hier mee gaan spelen:
Een combinatie van 7 stoffen die ik speciaal heb laten importeren, dus exclusieve stofjes :-) Ze staan al klaar om mee te nemen naar Vijfhuizen!

Groetjes, 


Merel  

3 opmerkingen:

inge zei

ik was zaterdag ook aan zee (in nederland!), heerlijk uitwaaien!

Judith zei

Ehm Ijmuiden misschien. Heerlijk he in die storm.

Birgit zei

Een goede verkoop en veel plezier in Vijfhuizen