zaterdag 18 december 2010

Sampler zaterdag: Duck and ducklings

Op de zaterdag laat ik komende weken steeds een blokje van de Sampler zien die je hier kunt downloaden.

Dit is blokje 8 Duck and ducklings: 


Het wordt al wat hè, de randen bijna vol en zelfs al een hoekblok. Het hoekje hier rechtsonder is klaar, hier hoeft alleen nog een (leeg) achtergrondblok tussen en de randdriehoeken natuurlijk. Dat zijn mooie plekken voor wat speciaal quiltwerk. Dat vind ik wel mooi in een sampler, veel verschillende technieken en wat ruimte voor speciaal quiltwerk.

Wil je dit blokje nog downloaden, dat kan via deze link. Het blokje van december en de afwerking vind je hier. De overige blokjes zullen vanzelf nog een keer langs komen :-)

Het heeft hier in Amsterdam, net als in de rest van Nederland (als ik de berichten mag geloven) de hele vrijdag behoorlijk gesneeuwd. Tussen de fietsen (op plekken waar niet gelopen wordt) kwam het wel tot zo'n 20-25 cm hoog, zelfs op de zadels lag een dikke laag. Heel veel openbaar vervoer in het land lag plat, of ging maar mondjesmaat door. Maar de metro's en trams (in ieder geval die op de Nieuwezijds Voorburgwal die ik kon zien) reden wel, zonder veel problemen. En ook de pont (die ik naar huis nodig heb) voer gewoon! Gelukkig hebben we in Amsterdam dus nog een redelijk goede doorstroming, alleen auto's hadden het moeilijk (meer op de buitenwegen dan in de stad hoor, ze reden langzaam door de straat, maar zonder noemenswaardige problemen of opstoppingen).

Tsja, aangezien het nu toch na middernacht is is het officieel zaterdag, dus mag ik dit berichtje gelijk plaatsen :-)

Denk erom dat ik 'vandaag' (zaterdag dus) vroeger dicht ga dan normaal! Afhankelijk van de weersomstandigheden ga ik om 15.00uur of nog wat eerder dicht. Als je zeker wilt weten of de winkel nog open is, kan je het beste even bellen!

Groetjes, 


Merel  

Geen opmerkingen: