dinsdag 28 september 2010

Quilting is everywhere

Het was een druk weekendje met weinig quiltwerk, maar ja op zondag was er een spannende Formule 1 race en op maandag ben ik diverse groothandels af geweest (saaie hoor, want kantoorboekhandel-achtig en de Makro) en even naar de IKEA, ik wil mijn kledingkast gaan veranderen of eruit gooien, dus ik moest even wat inspiratie opdoen. Weg met de planken er moeten lades komen, maar helaas mijn kast is te breed of te smal voor de lades van IKEA, dus daarover moet ik nog even nadenken...

Toch wil ik jullie de plaatjes van het quiltwerk niet onthouden. Ookal niet omdat ik deze foto zaterdag vanuit de tram maakte:


Ja, en? Wat wil je nou met die foto dan?
Nou kijk maar:


En de hele rand (met een grote schaduw, maar het is even niet anders):


Dan mag ik nog wel zeggen dat ik het gisteravond niet meer kon tegenhouden en ik ben begonnen met mijn red squares (Ik wilde dus eerst iets af hebben hè, want er staan een aantal projecten tegelijk dicht bij de eindstreep, maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan).
Marion (klik) loopt op me voor en maakt haar versie met paarse effens. Ik gebruik daarvoor deze effen vierkantjes... je ziet rood en aanverwanten, LOL...:
...en een heleboel printjes. Dus binnenkort meer! 
Eigenlijk wilde ik dit als leader/ender project gaan gebruiken, maar ik ben bang dat dat niet lukt, het wordt zo leuk! En dan moet het natuurlijk toch sneller af dan zou lukken als ik er een leader/ender project van maak... Ach we zien wel.


Groetjes, 


Merel  

2 opmerkingen:

Birgit zei

Grappig, ik kijk ook meestal naar de smeedwerk op de balkons van oudere huizen vanuit de bus of tram

inge zei

mmm, heerlijk rood!