zaterdag 21 augustus 2010

Fireworks Galdalf

Altijd als ik vuurwerk zie denk ik aan dat zinnetje uit de filmreeks van The Lord of the Rings :-) en ik word er blij van.






Nee, het vuurwerk is niet óp een tall ship of in de mast, het komt van verder weg, maar mooi gezicht toch zo tussen de tuien door?

Kijk ze liggen langs de kaden, jammer dat ze nu de zeilen niet uitgerold hebben, daarvoor zal ik moeten wachten tot maandagochtend, of tot er eentje een stukkie gaat varen.


Vanaf de pont gezien is het 's middags (onder) een drukte van jewelste op het water (op de pont ook trouwens), 's ochtends (boven) valt het nog wel mee, maar op de kant is het dan al wel erg druk, je kan over de hoofden lopen!


Vanaf maandag wordt het weer gewoon.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

supergoof zei

Ik verwacht bijna de draak van Gandalf te zien,...
;o)

Reen zei

Verzoek om het zinnetje van Gandalf er ook effe bij te zetten :-) Weet nog wel van het mooie vuurwerk, maar dat zinnetje....nee.
Leuke foto's van Sail!