maandag 22 maart 2010

Costa del T en rustende ganzen

Gaat iemand het geloven als ik zeg dat deze foto gisteren genomen is? Wat een super weer hè!


Het is echt zo, ik ben net terug van een weekendje weg en kijk toch eens wat een heerlijk weer we hebben gehad! Geloof je het niet, kijk maar eens goed ik sta (zit) op deze foto...(blauwe jas). OK ik zal een foto van dichterbij laten zien:

Mijn eigenste voeten :-)

En deze hadden ze in het trappenhuis van het hotel staan, zodat ik me nog een beetje thuis zou voelen:

't Laptopje had ik mee hoor, dus die oude tijpmachien hadden ze van mij niet hoeven bewaren ;-)

Ik heb twee heerlijke dagen gehad, eten, wandelen, van de natuur genieten, nog eens wat eten, stukje lopen, eten en ga zo verder. Genieten!

Gelukkig heb ik nog wat ganzen voor jullie weten te spotten, want meer dan de laatste ondergrondjes tekenen heb ik deze week niet gedaan (zo heb ik toch nog een beetje een flying geese update, hoewel deze ganzen allemaal zaten)

Een beetje wazig misschien, maar ja ze wilden niet echt dichterbij komen voor de foto.


Groetjes,

Merel

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Het leek me een deugddoend rustig weekend (in tegenstelling tot het onze ;-)))