zaterdag 21 november 2009

Snelle projecten


Sinds nog niet zo heel erg lang heb ik een nieuw speeltje: een minilaptopje, glimmend wit. Een lief klein dingetje. Ik kan hem op mijn arm nemen als er een kat op schoot ligt en dan toch een beetje spelletjes doen of zo (met één hand, dus niet van die supersnelle actiespelletjes, maar gewoon iets rustigs). Dat ding heeft een hoesje (sleeve noemen de geeks dat) met een rits. Het is bijna een tasje, maar dan níet handig. Je stopt het laptopje erin en dan heb je je laptopje in een hoesje dat enigzins rekt en verder niet veel toevoegt aan de feestvreugde. Ik pak hem dan vast aan de rits (het stevigste stukje, want de rest is dus rekbaar) en denk dan elke keer, even handvatten eraan maken zou zo veel schelen. Maar ja dan is het gewoon een lullig tasje in plaats van een 'sleeve' in geek-land. Gelukkig ben ik geen geek (dwz geen computer-geek, ze zullen mij wel een quilt-geek vinden, die computer-geekjes), dus ik ga er handvatten aan maken. Echter, dan heb ik dus een heel saai zwart tasje (van die jekkie rekbare stof, het voelt alsof het gevoerd is met iets rubberigs....kreun) met hele leuke, vrolijke, felle handvatten....

Aaaah, jullie snappen het al, ik ga 'm leuk bekleden! (nee, niet een nieuwe maken, dan moet ik vechten met een rits! Ik kan dan natuurlijk ook een houtje touwtje sluiting overwegen, maar dan weet ik zéker dat de geeks met hun ogen gaan rollen. En wie weet heeft dat rubberachtige wel een of andere geweldige functie die ik niet weet.


Helaas geen voortgang te melden voor de Walking on sunshine, het was deze week zo'n week waarbij ik zo ongeveer alleen thuis kwam om te slapen. Of zou het misschien ook iets te maken kunnen hebben met dat het alleen nog het biesje is dat moet. Het straks-is-ie-af-syndroom. Misschien moet ik dan toch maar eens aan de Dear Jane, dan heb ik dáár ten minste geen last van voor de komende 50 jaar, LOL.

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: