vrijdag 16 oktober 2009

Rood


Dit wordt mijn eerste poging tot het maken van een berichtje op een blog.

Vandaag was het best wel druk, maar ik had toch nog tijd om tussendoor nog wat zuurstokken te maken in het rood. Een zuurstok is een rol van 12 lapjes van ong. 25x27 cm. Dit is de inhoud van deze rode zuurstok:














Van de week had ik al zuurstokken gemaakt in blauw, roze, zwart/wit en Wit-op-wit en neutraal. En er zijn (bijna) altijd zuurstokken op voorraad met kerststofjes en marmers. Je kunt deze en andere dingen bestellen via de website of kom eens langs in de winkel.

Eens kijken of ik morgen aan de groene toekom, want ik wil graag een voorbeeldquiltje maken met rood en groen. Ik ben benieuwd wanneer ik dat kan laten zien! Ik zal tegen die tijd de werkbeschrijving daarvan hier ook plaatsen.

Binnenkort meer hierover en andere nieuwtjes,

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: