donderdag 22 oktober 2009

De helft van de helft ...

... zo ver ben ik met het naaien van de top.  Dus eigenlijk helemaal niet zo ver, want het is maar een klein quiltje. Maar zo klinkt het nog redelijk. Ik heb de helft van de rijen genaaid, dus nu heb ik 6 stapeltjes met lapjes en 6 stroken aan elkaar genaaide lapjes. Daarna natuurlijk nog de banen aan elkaar, dat is de andere helft. Grappig is dat dat langere naden zijn en meer meters dan de naden die ik nu maak, maar het gaat wel altijd veel sneller als je eenmaal de banen aan elkaar kan zetten.

Zo is het nog lekker compact, links de genaaide banen en rechts de 6 bundeltjes die nog banen moeten worden. Vanavond zal ik waarschijnlijk niet zo veel tijd hebben, misschien nog wat persen en dat is het. Ik zit nog te broeden op een leuke achterkantstof, een paar kandidaten zwermen door mijn hoofd. Nou ja laat ik eerst die top maar eens afmaken.

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: